Logo
Your free order overview
You currently have not items to display
Logo
Your contact details

Dit is een verplicht veld

Logo
Thank you!

Bedankt om Janssen Medical Cloud te gebruiken om uw materialen te bestellen.

open
Logo
Selecteer je taal

Meer informatie over uw toestemming bij J&J

Waarom kan de opt-in die ik heb gegeven voor mijn e-mailadres niet worden verwerkt?

Als het door u opgegeven e-mailadres al eens eerder is opgegeven, kunnen wij uw verzoek niet in behandeling nemen. Als u zich wilt inschrijven voor onze communicatie, inclusief die van promotionele aard, met een e-mailadres (of mobiel telefoonnummer) dat al door iemand anders is opgegeven (bijvoorbeeld als u zich wilt inschrijven met een e-mailadres dat u deelt met uw collega's, en een van uw collega's dat specifieke e-mailadres al heeft opgegeven), kunnen wij uw gegevens niet verwerken in ons CRM-systeem. Dat komt omdat elke geïdentificeerde account in ons CRM-systeem gekoppeld is aan één uniek e-mailadres of telefoonnummer. Wij doen dit om uw gegevens te beschermen.

Waarom is mijn opt-in verzoek afgewezen?

Als we de door u verstrekte informatie niet kunnen koppelen aan een account in ons CRM-systeem, wijzen we uw verzoek af. Wij doen dit omdat wij denken dat u niet in aanmerking komt om onze promotionele communicatie te ontvangen, omdat u misschien geen professionele zorgverlener bent.

Waarom hebben jullie extra informatie nodig om mijn opt-in aanvraag te verwerken?

Als wij u niet automatisch kunnen koppelen aan de gegevens die wij in ons CRM-systeem hebben, moet uw verzoek handmatig worden verwerkt. Daarom kan het zijn dat een van onze collega's contact met u opneemt om meer informatie te vragen, en om uw aanvraag handmatig in ons CRM-systeem te koppelen. Dit gebeurt alleen als de door u verstrekte informatie niet volstaat om uw verzoek automatisch of handmatig te valideren.

Voor vragen over uw toestemming kunt u terecht bij de klantenservice van Janssen.

CP-390475 - May 2023